Pentru Sali De Curs

Sala de curs este pusa la dispozitie 8 ore, in intervalul 09.00 –
17.00 sau 10.00 – 18.00, in functie de rezervare Dvs anterioara. Sala de
curs va fi complet eliberata in cel mult 30 minute dupa acest interval,
pentru a facilita accesul personalului de curatenie. Este posibila folosirea
salii de curs dupa acest interval de 8 ore, contra cost si cu informare
prealabila, pentru a evita suprapunerea cu evenimente care au loc dupa
ora 18.00. Intarizerea Dvs poate afecta activitatea acestora.

Configuratia standard a salii de curs este U-SHAPE. Daca exista necesitati speciale in ceea ce priveste amenajarea acesteia va rugam sa le transmiteti cu cel putin 24 de ore inaintea evenimentului, astfel incat echipa administrativa sa poata interveni optim. ( in masura in care configuratia solicitata de Dvs este posibila ). Va rugam sa nu interveniti in niciun fel asupra configuratiei salii de curs fara acordul nostru.

DA. Insa trebuie sa cunoasteti  ca pentru pentru masa de pranz organizata cu catering propriu se taxeaza 1 euro / persoana + TVA pentru folosinta spatiului dedicat, pentru debarasare si curatenie.

Este interzis accesul in sala de curs cu orice tip de produs alimentar, exceptie facand cafeaua sau ceai, apa si bauturile racoritoare. Aveti la dispozitie spatii amenajate exclusiv pentru a servi masa.

ActivOne sprijina aceasta initiativa si va punem la dispozitie spatii special amenajate si pazite pentru depozitarea pe timpul evenimentului a bicicletelor si trotinetelor.

Este interzis accesul acestor mijloace de transport in incinta salililor de curs.

Este interzis fumatul in incinta cladirii, precum si in fata acesteia
( la intrare ). Fumatul este permis in locurile special amenajate si
semnalate in acest sens.

  •  Pana la 10 zile inainte de eveniment – FARA PENALIZARE
  • Intre 10-3 zile inainte de eveniment – 50% PENALIZARE
  • Cu sau mai putin de 72 ore inaintea evenimentului – 100% PENALIZARE

Penalizarea se aplica la valoarea serviciilor anulate: sala conferinte, pauza cafea si pranz.

  • Nu se percep penalizari pentru comenzile anulate cu cel putin inainte si 72 ore inainte  de eveniment.
  • Intre 48 ore si 24 ore inaintea fiecarui eveniment – 100% PENALIZARE

Penalizarea se aplica la valoarea serviciilor anulate: sala conferinte, pauza cafea si pranz.

ActivOne nu este responsabila pentru obiectele personale uitate sau ratacite in incinta centrului. Totusi, in cazul in care dupa incheierea evenimentului gasim obiecte in sala de curs, le depozitam  pentru mazim 7 zile.

  • Centrul nostru NU pune la dispozitie servicii de printare sau xerox.
  • In incinta centrului de training, copii minori nu pot fi lasati nesupravegeati. ActivOne NU isi asuma aceasta responsabilitate.
  • Din respect pentru celelalte cursuri va rugam sa pastrati linistea pe holurile cladirii.
  • Nu agreem ideea de a va sprijini sau urca pe mobilierul din salile adiacente unde se serveste prazul sau coffe-brakeul. Ne puteti intreba de 1-2 scaune 🙂

Pentru Echipamente

  • Activ Consulting One nu colaboreaza cu persoane fizice. Va rugam nu insistati.
  • Atat la livrarea laptopurilor cat si la preluarea acestora se vor semna procese verbale de predare-primire.
  • Proprietarul închiriază echipamentul aşa cum este el la data livrării şi nu este răspunzător pentru modul de funcţionare, design-ul, eficienţa comercială sau conformitatea lui pentru un anumit scop.
  • Proprietarul nu este răspunzător de pierderea, deteriorarea sau cheltuielile legate de produsele inchiriate, care se datorează utilizării de către chiriaş a echipamentului.
  • Proprietarul nu este răspunzător de nici o daună/pierdere suferită de chiriaş prin utilizarea produselor închiriate.
  • Chiriasul are obligatia să nu intervină în nici un fel asupra echipamentului (pentru reparaţii, îmbunătăţiri, improvizaţii etc.), în caz contrar fiind obligat la plata integrală a preţului acestuia. De asemenea, chiriasul are obligatia sa achite contravaloarea eventualelor reparaţii efectuate de Proprietar, reparaţii impuse de întrebuinţarea echipamentului cu nerespectarea prevederilor art.12.1 şi 12.2. ale contractului de colaborare.
  • Pentru nerespectarea termenului de restituire a bunului închiriat locatarul se obligă să plăteasca chiria aferentă zilelor de întârziere, plus o penalizare de 5% din valoarea totală a echipamentelor închiriate, pentru fiecare zi de întârziere.
  • Dacă echipamentul este furat, pierdut sau deteriorat, Chiriaşul trebuie să plătească Proprietarului valoarea acestuia în maxim 3 zile de la facturarea lui, în caz contrar fiind obligat la plata de penalităţi de 5% din valoarea facturată pentru fiecare zi de întârziere. După ce această plată a fost efectuată, Chiriaşul va deveni proprietarul echipamentului şi va avea dreptul să caute orice modalitate de compensare permisă de legile româneşti pentru echipamentul furat, pierdut sau distrus.
Call Now Buttoncall now